Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

10.8.09

Pengapit, Pengepit, Penyepit. Yang mana satukah saya?!

~hohoi.... pabila mata bertentang mata, hati di dalam bagai nak gila.. senyum la, senyum la, ahai cek mek molek... ~ apekah aku nyanyi lagu Dato' M.Daud Kilau pagi2 buta kat opis ni. ni penangan abg karaoke kat kenduri kak ina yang perasan suara dia cam best and sedap didengar oleh gegendang telinga aku tu ar.. mcm nak pecah pak gegendang telinga aku sampai dia bisik kat aku pi ar bagitau abg tu soh benti nyanyi. dari start pengantin arrived (ceh, speking omputeh, tak tahan...) sampai pengantin makan and posing amik gamba, dia tak benti2 nyanyi. tahi telinga aku dah meleleh dah kuar, slamat orang tak nampak sebab terselindung di sebalik tudung diamond ku yang mahal itu (promosi tudung berlian ok...) muahahaha... (ketawa jin aprit)

nak dijadikan citer semalam aku sudah mengambil langkah mempopularkan diri dengan menjadi pengapit kak ina masa kenduri sebelah laki dia. hehehehe... (abeng mues yang comel lagi gebu.) pukul 10 aku dah terpacak bagi salam depan umah kak ina. musti kak ina cakap aku potong stim, dtg awal2 pagi ni. aku suke... tak nak bagi kak ina cepat2 ilang dara nyer... hehehehe... superman hati yang hantar. (terima kasih en.SUPIRman, eh2x, salah. en.SUPERman...) mekap ala kadar sebab mak aku dah pesan jgn nak melaram lebih nanti aku yang duduk kat pelamin, kak ina ganti kipas aku kat tepi. hahahaha... sememang nya mama tahu yang anak nya kalu melaram memang over... so dengan matahari yang tegak berdiri kat atas kepala, (matahari ada kaki ker dia bleh tegak berdiri?? confius. takpe, bagi jln citer best, bedal je) aku pun control keayuan aku sebagai seorang pengapit yang berpengalaman dalam hal-hal mengapit orang ini... dahla pengapit lelaki ensem gilos. puteh, gebu, menarik dan da'boom! tergoda seketika. ok, cukup. pakcik superman dah pesan jgn nak mengatal so masa nak amik langkah mengenyit mata pada pengapit lelaki je, musti muke pengapit lelaki itu bertukar menyerupai pak superman ku. waduh... potong stim tul! nak wat camne, dah ada cop kat jari and hati ni milik MFMK saje. so... tergendala la agenda untuk mengurat pengapit lelaki itu... memang berkesan jampi serapah yang pak superman baca and sembur kat dahi aku... pak superman dah bertukar menjadi nujum pak belalang. hahahaha.... dan itu jugala penyebab aku tak submit any entry semalam... kepenatan setelah seharian bertungkus lumus menjadi pengepit dan penyepit kepada seorang kawan opis yang best dan da'boom!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin