Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

4.8.09

Suka dengan entry Puan Bunga (Surat dari Perempuan)

to Puan Bunga and her bee : i pinjam kata-kata u ni coz its really menyentuh perasaan. i like! Menjilat jari... sgt cumburui...

Salam,
Cinta…
(semoga cinta berada didalam lindungan dan limpah kurnia yang maha Esa)

Cinta,
Bukan mudah menjadi perempuan dalam hidup kamu.
Dan bukan mudah untuk saya menjadi perempuan dalam hidup kamu.
Namakan apa jua kesakitan dan kepedihan, saya sudah merasainya.

Cinta,
Sudah sedekad usia saya menjadi perempuan dalam hidup kamu,
Dan sedekad itu,
Mengajar saya pelbagai perasaan…
Saya tahu ketawa,
Saya tahu menangis,
Saya tahu tersentuh,
Saya tahu merajuk,
Saya tahu bahagia,
Saya tahu derita,
Saya tahu bangga,
Saya tahu terhina.

Namun yang paling berharga, saya bertuah kerana saya bisa hidup dan menyaksikan seorang lelaki berjuang perasaan dan taqdir untuk hidup bersama cinta saya. Saya sendiri merasai pengalaman dan hebatnya perasaan dikurniakan Tuhan cinta sejati.

Saya bertuah melihat kamu cinta yang hebat.
Saya melihat kamu menangis dalam ketenangan kamu.
Saya melihat Allah anugerahkan kamu sifat sabar yang ulung.
Saya melihat Allah kurniakan kamu sifat penyayang yang sangat agung.
Saya melihat Allah hiasi kamu dengan akhlak yang sentiasa buat saya bangga mejadi perempuan dalam hidup kamu…

Cinta,
Bila kamu mengambil keputusan untuk menikahi saya dan meninggalkan segala kesenangan dunia untuk hidup menjadi suami saya,
Di saat itu saya sudah berjanji dengan diri sendiri—LILLAHI TA’ALA…
Bahawa saya akan hidup dalam setiap nafas kamu,
Saya dukung cinta kamu kerana Allah,
Akan saya perjuangkan keranaNya juga…
Saya akan berjuang dengan setiap daya dan upaya yang saya ada…
Maruah dan cinta ini akan saya abadikan dalam darah yang mengalir dalam diri saya…

Duhai cinta,
Suami isterilah kita di syurga Allah kelak…


Benar,
PEREMPUAN



: sesungguhnya bertuah lebah mu kerana memiliki bunga yang secantik, seindah dan sewangi mu. cukup sempurna zahir dan batinnya. sungguh, aku benar-benar tersentuh...

1 comment:

Cik Puan Bunga said...

(O_+)!

terimassss~

abaikan bunga yg jiwang. sila fokus kepada bunga yg yakk yakkk yeahhh!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin