Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

7.8.09

Blogging = Warfield. Takutttt.....

at the 1st place aku wat blog is just for fun. menghabiskan masa as a gov servant yang aku ingat bleh duduk goyang kaki dan tido bawah meja sebab takde keje (padahal keje belambak and mcm nak mati wat keje sorang2 sebab staff lain sume dah senior).

and at the 2nd place sebab aku suke meluahkan rasa (tapi bukanlah rasa yang tah ape2). bagi aku blog adalah tempat aku bercerita. cerita baik, cerita jahat, kutuk orang, maki orang, aku bleh wat ape yang aku suke and bleh tulis apa yang aku nak tulis. terpulang pada yang baca nak gayakan bahasa aku camne and nak rasa ape lepas baca. aku setuju dengan Bunga. -read at your own risk- kalu rasa cam tak bleh nak terima pandangan dan kutukan atau cakap2 orang lain, aku suggest baik tak yah gatal2 tgn dok tekan mouse tu untuk ke link/blog orang lain. baik syok sendiri je buat blog sorang2 pastu tak kisah sape yang nak baca dan apa komen dorang. (cam aku ar. hahahaha... ada aku kisah?)


lepas baca dan go through banyak blog, aku suke dan tertarik untuk ikut 2 blog je; blog Puan Bunga and blog my cousin Lyd. yang lain kalu ada mood je aku baca sebab dorang suke post entry yang tak menarik hati dan bahasa yang skema nak mampus macam orang duduk kat dalam gue. tsk (pinjam ayat puan bunga. terpangaruh sudah....)

so to those yang cam terasa, baik tekup muke maki hamun kat bantal je. tak pun wat cam citer ali setan. ALI GILER, BUDAK MONYET, BUDAK SETAN!!! lukis2 gambar monyet, gambar setan, gambar beruk pastu tampal kat dinding. ahh... kan dah senang2 takyah nak beli wall frame mahal2. dah ada dah wall frame ciptaan sendiri yang agak2 kreatif dan inovatif. handmade babe, handmade... aku suke!!

moral of the story lepas aku mengarut syok sendiri is; tak yah la jadikan blogging ni tempat nak cari musuh or in other word warfield korang. baik yang mana nak wat wedding preparation tu pk untuk wedding sendiri. baju kaler ape, pelamin manggis ke, pelamin kerang ke, pelamin cengkih ker... nak wat kat hotel mana, hotel istana ke, kowloon hotel kat jalan TAR ker... lagi baik and berfaedah. kita nak wat kawan, bukan nak wat musuh. pastu siap nak terasa-terasa tulis panjang mengarut-ngarut dalam blog sendiri. kan dah tak cantik dah flow wedding blog u tu. tsk!!

1 comment:

Cik Puan Bunga said...

sekali baca terus i jatuh cinta u! ouhhhhh!!!!

*buat tarian singa*

calitttt sikittttt!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin