Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

11.2.10

Tag "Terima Kasih" DIY

*sila baca dalam nada yang sedikit skema sebab baru balik dari taklimat di kampung2 yang memerlukan bahasa buku dan bahasa yang lebih skema serta berdiplomasi untuk membuat penerangan. sgt stress!!! kene pikir pasal Hari Bahagia baru stress boleh ilang. sgt tsk!*

Saya sudah pun menyiapkan tag terima kasih untuk hari bahagia. Kene buat awal tag terima kasih ni sebab ini adalah tag terima kasih yang di buat sendiri. Oleh itu, kerja2 pemotongan dan mem'print' akan mengambil masa dan memerlukan masa yang senang lenang dan tenang untuk disudahkan. Selain itu, tag terima kasih ini memerlukan kepada keperluan kakitangan yang ramai untuk menyudahkannya dalam masa yang singkat. Oleh yang demikian, saya telah membuatnya dengan lebih awal sebab kakitangan yang bakal digunakan adalah kaki dan tangan saya sahaja (itupun kalu kaki saya boleh berfungsi seperti tangan untuk potong2 tag terima kasih ni. apekah?! hehehehe...)

::tag terima kasih yang di D.I.Y oleh saya::

::background asal by LadyNoe::

Thanks to LadyNoe sebab saya jumpa background tag ni dari blog dia (Misi.5.April) tapi saya telah meng'edit' sedikit tag ini dengan saiz yang saya suka dan memasukkan huruf2 ataupun perkataan2 yang anda lihat sgt cantik itu (hehehehe... perasan + skema). So skang sudah rasa sikit senang hati sebab takyah risau untuk tag terima kasih dan saving sket kat sini sebab buat sendiri. Untuk semua yang punya selera yang besar dengan budget yang ciput seperti saya, anda dengan ini dialu-alukan untuk buat seperti saya dan menggunakan background tag yang telah LadyNoe beri secara percuma ini.

Sekian, Terima Kasih


::Masih stress dengan taklimat di kampung tadi. Sungguh hipokrit dan tidak menjadi diri sendiri. Adeke depa cakap kami ni penyamun masuk kampung nak amik tanah orang kampung. Memang tak patut!! Melayu... Melayu... kenapa mesti terus MELAYU kan diri anda dan membantah kepada pembangunan yang boleh memberi jaminan kepada masa depan yang lebih cerah dan terjamin. Entahla.. sebab saya pun melayu jugak!!::

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin