Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

5.10.09

Pengapit & Penyepit

Semalam sedang dok golek-golek di atas katil,tetiba terfikir pasal pengapit untuk hari bahagia nanti. upsss..sudah lupalah pasal itu. mau assign sape ek? haritu nak assign Lyd (my cousin) tapi awal2 dia dah cakap takmau sebab dia tak minat. memang kasar sket minah tu tapi bukan susah pun mau jadi pengapit ni (saya bercakap melalui pengalaman mengapit 3orang pengantin ok..i sgt banyak pengalaman dan sgt sifu dalam soal mengapit dan menyepit.muahahaha.. msk bakul sendiri angkat.tsk!). Lagipun dah mintak tolong Lyd untuk jadi backup fotographer untuk hari bahagia nanti, so camne plak minah tu nak jadi pengapit and at the same time nak amik gambar?? betul jugak tuh!

So dalam pikir punya pikir tu tetiba teringat pada sorang lagi cousin yang masih single mingle.Cik Azura Razak! we call her Bibut (nama manje dlm family..saya plak wewet. huhhu..bocor rahsia.) pastu terus call dia.masa call tu dah pukul 12tgh malam.dia jawab dengan suara manja bangun tido.mesti bibut dah tido.hahaha...jahat betul kaco orang tido untuk perkara yang tak berapa nak penting ni.lepas bibut jawab je saya terus cakap; "Cik Azura Razak, dengan ini anda secara rasminya telah diberikan jawatan sebagai pengapit saya.anda tidak dibenarkan membuat sebarang ulasan atau bantahan kerana itu semua tak akan dilayan.jgn banyak cakap.ini betul2 bukan cobaan.hehehe.."

Jahat tak saya??ini sudah kes paksaan.tapi saya tak peduli sebab saya memang nak assign sepupu-sepupu je yang jadi bridemaid.senang nak deal dan mintak tolong kalu apa-apa nanti.so dengan ini secara rasminya Cik Azura Razak dah jadi pengapit untuk hari bahagia saya dan saya pun dah tak yah nak pikir2 pasal pengapit lagi.skang fokus untuk benda yang lebih penting dan besar plak.cayok-cayok wahidah!!


Pesanan Penaja: untuk penyepit (bestman) plak saya serahkan pada enchek tunang untuk assign sesapa sahaja yang dia suka.takmau pikir pasal penyepit itu.tapi dah warning enchek tunang utk assign orang yang sedikit besar badannya dan musti tinggi sebab Bibut saya tinggi dan sedikit besar badannya.biar seimbang atas pelamin nanti. huhhu... (ngengada tul wahidah ni.tsk!!)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin