Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

10.10.09

Weekend Yang Pelbagai

Weekend lepas tak gi opis (tempat biasa untuk aku bertapa pada hari Sabtu & Ahad) sebab keluar bersama bonda & ucu.

Sabtu;
Pergi butik Rins Suzana tgk promosi buffet pakaian pengantin.RM500 untuk 3pasang baju.baju cantik, tapi tak banyak pilihan.itu ok lagi sebab tak banyak pilihan,tapi yang paling tidak best semua pakaian adalah bersaiz manusia enorexia nervosa.tsk! so untuk saya yang bersaiz anak jin aprit ni akan kembang kempis kembang kempis untuk memboloskan diri dalam itu baju.setelah pakai pula akan kelihatan seperti incredible hulk dengan baju yang koyak2.bile bilang kat mama gitu,mama perli balik "ok apa fesyen koyak2.baru trendy". oh ibu!kamu memang supportive (dlm erti kata yg lain.huhhu..).

Lepas dah tak sesuai dengan baju2 kat butik itu,terus gi Cheras plak.gi kedai Mr.DIY.cari benda2 yang bleh dibuat hadiah untuk majlis hari raya jabatan.tapi takde apa yang menarik dan berkenan.sgt cerewet ini wahidah.so terus balik rumah utk siap2 mau pergi open house my bff;paed! makan dan makan lagi.mana janji sama en.tunang utk kurus dan lansing?? (buat2 tak dgr,buat2 tak dgr..)

Ahad;
~Bangun pagi-pagi,gosok gigi,cuci muka,pakai baju,minum kopi,makan roti,saya suke hati...(sila baca dalam nada bernyanyi2 yep!)~
hehehe...pagi2 dah bangun bersiap mau pergi KP.mau tgk my beloved niece and nephew (jannah the debok girl and adam the cheesy boy).sgt rindu mereka!sampai KP,lepak2 minum dan bergosip pasal kawen2 dengan makde and wan di pangkin bawah pokok ketapang (sgt best woh!) dengan angin sepoi2 tak pandai berbahasa.minum2 kopi bersama biskut rokok yang keras nak m**p*s.masa tu terasa sgt kenikmatan dan kedamaian idup kat kampung.keterujaan dan kejakunan orang takde kampung bertambah2 bile tgk keliling rumah wan ada macam2 pokok. serai, pandan, belimbing buluh, kelapa, daun kari, bunga kantan, serai wangi etc.semua nama pokok mama yang bagitau.kalu tak memang tak kenal.ucu suruh potong serai wangi nak letak dalam kereta,saya gi amik serai untuk masak.hehee..malu sei!nampak sgt jakun dan bongek!tsk!

Balik singgah nilai.mau tgk kalau ada benda2 yang berkenan untuk dibuat hadiah majlis raya.status masih sama.semua pun tak berkenan sebab takde lah cantik sgt tapi harga mahal membabeng babeng.survey satu nilai 3 tu sampai ucu dan mama pun naik fedup.walaupun tak jumpa hadiah untuk majlis raya tapi telah terjumpa dengan benda best untuk diletakkan kat dalam bilik masa kawen nanti beserta idea2 menarik untuk hari bahagia.siap amik gambar walaupun kedai tu dengan besar dan jelas letak tanda tak boleh amik gambar.tapi untuk mereka2 yang stubborn macam saya,kitorang pedulik hapa.lepas isyak sampai rumah dan kepenatan.bile ingat yang esoknye ISNIN terus bertambah kepenatan.
SAYA TAK SUKA HARI ISNIN!!!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin