Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

30.9.09

Tips Hari Ini - Dari Abg.Jek

Tgh dok2 mencari2 dan membuat budget ari bahagia,saya telah berbuat baik dengan seorang videographer yang dikenali sebagai Abg Jek.orangnya sangat baik hati dan tak lokek ilmu dan pengetahuan.semua persoalan dijawab dengan jelas dan memuaskan hati.so at the early stage ingat nak appoint abg jek jer sebagai videographer untuk hari bahagia saya tapi dengan hampanya mendapat perkabaran dari abg jek yang dia tak cover luar dari Johor (huhhu...sedey saya sebab dia adalah sgt baik hati orangnya.sgt rugi tak dapat menggunakan perkhidmatan orang baik hati ini..) tapi seperti yang telah dijelaskan di awal tadi bahawasanya abg jek adalah yang sgt baik hati,dia dah bagi contact number kawan dia yang ada wat video for wedding kat area KL.time kasih abg jek.sgt membantu dan jasa mu dikenang.

tapikan yang paling best sekali dalam dok meng'email2' abg jek tuh, dia dah bagi satu tips untuk nampak cantik dan tak kekok dalam video atau gambar masa hari bahagia nanti:

Tips - Wahidah kena train diri depan cermin agar tidak kekok/berasa malu bila di shoot nanti... haha...
(di copy paste dari email abg jek tanpa ada sebarang peng'edit'an)

so nak share lah supaya semua pengantin dalam dunia akan nampak cantik dan tak kekok masa majlis mereka nanti.

selamat mencuba semua...


pesanan penaja : saya adalah memang seorang yang *'chiker camera' tapi tak suka tengok cermin atau mencermin diri. hehehe... tak tau kenapa.mungkin sebab malu tgk lemak2 dan ketulan2 serta bentuk badan yang sgt tidak cantik di dalam cermin itu.


-Terjemahan Kamus Wahidah-

*chiker camera : orang yang pantang dapat camera atau nampak orang nak bergambar.mesti tak segan silu joint dan suke syok sendiri ambil gambar sorang2 dalam pelbagai gaya kalu dah ada camera kat tangan. huhhu... cth orang2 nya: Jenn, Chom dan Saya sendri.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin