Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

15.9.09

Pegaga OH! Ibu

Bermula episod menyayat hati dalam idup saya. huhhu...
ibu soh saya makan ulam pegaga.
Ari2 kene makan itu ulam pegaga. tSk!
bukan setakat makan dengan nasi, tapi makan meehoon pun kene ada pegaga.
bayangkan seksanya. bayangkan! tolong bayangkan skang!

terseksa! tapi ibu cakap untuk kesihatan.
persediaan untuk hari bahagia. (uits, apa kene mengena??)
~conpius seketika~
petua orang tua2 kata ibu. siap ngan bebelan lagi saya kene lepas saya tanya apa dan kenapa.
ibu pun keluarkan dalil2 dan petua2 serta garispanduan untuk malam pertama dan hari bahagia. uits! saya tak terpikir oh... lansung tada pikir itu macam.

tau nak pikir pasal majlis jek.
nak wat pelamin apa? tema warna apa? pakai baju apa? nak tempah katering mana? photographer? semua yang zahir2 jek. yang batin sket pun tada pikir. boleh plak? manalah kiter nak tau kan... 1st timer lah katakan. hehehehe... takutnya...

tapi terima kasih kat ibu sebab tolong pikirkan pasal itu semua.
ibu selalu bagi pesan ini dan itu. semua tentang petua.
yang boleh dan tak boleh.
makanan yang elok dan amalan yang baik untuk kebahagian rumah tangga. bile dengar rasa cam tak sedia jer... tapi ibu cakap biler lagi mau kasi tahu...
kalau nanti ibu takde. aduh, saya sedih biler ibu cakap macam tu.
terima kasih ibu. dunia akhirat saya sayang ibu.
nyawa pun saya sanggup bagi untuk ibu.
ibu yang terbaik dalam hidup saya.
cinta ibu juta ribu kali!!


INI YANG IBU BUAT UNTUK SAYA DENGAN ULAM PEGAGANYA:

~paksa saya makan ulam pegaga walau dengan apa2 jenis makanan sekali pun.tsk!

~ibu rebus akar pegaga yang dititik dahulu bahagian akarnya lalu air rebusan akar pegaga tu ibu soh saya minum (saya dipaksa ok oleh ibu saya. huhhu..). rasanya jgn cakap ar. selamat saya ni jenis yang tak kisah sgt makan ubat and telan jer semua jenis ulam baik yang sedap ataupun yang pahit nak m**p*s!


Pesanan Penaja : khasiat pegaga anda bleh baca kat sini.

3 comments:

PUAN THALHA : said...

wak.. pegaga ni ape khasiatnye? naik kan seri wajah pengantin ek?

tengkujuh said...

talha, ibu saya cakap untuk kesihatan dalaman wanita. nanti saya email kat awak khasiat yang ibu saya cakapkan. segan ar mau citer kat sini. semua bleh baca oh..
:)

PUAN THALHA : said...

ye ke? nak. nak. email kite ek: thalhazlin@gmail.com.
tq wak.. hee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin