Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

6.9.09

Memori Otak-Otak Kempas

Akibat daripada tidak berbuat apa dan tak puasa (opss... alamak, satu dunia dah tau dah ni yang saya tak pose arini. hiks!) atas sebab yang bleh diterima agama dan makhluk dunia ok..., saya telah mengemas-ngemas bilik yang macam tongkak pecah itu untuk kelihatan seperti syurga kecil tempat sleeping ugly tido. tsk!

Dalam pada kemas dan kemas itu, saya telah terjumpa satu frame yang mana di dalamnya terdapat gambar kengkawan saya semasa saya belajar di UTM Skudai dolu2. Budak2 planning yang berkepala separa gile. Bergua di dalam bilik puaka yang digelar studio yang amat membunuh kami semua sebab every year kene struggle macam nak giler untuk skor studio kalu tak memang pointer jatuh punyer. saya rindu pada moment2 itu semua. tido dalam studio, bersosial dalam studio bersama-sama rakan yang sekepala (ada gak yang tak sekepala. lagak alim tapi pembekal cd lucah sebenarnya. tolong angkat tgn pada sesiapa yang terasa..)

Macam2 peel ada dalam kelas saya. Ada tahun naik dan jatuh. semua tu bile saya kenang buat saya tersenyum sendiri. skang ni semua dah bekerja. ada yang dah jadi cikgu, pegawai perancang kat pbt dan jpbd, ada yang sambung master dan jadi lecturer, ada yang jadi tutor, ada yang buat master kat luar negara. merata kengkawan saya pergi. saya harap sgt semua berjaya dan tak lupekan saya sebab dorang semua sentiasa ada dalam hati saya. saya rindu masa belajar dulu. tak sama dgn bekerja. walaupun kadang2 kene ikat perut sebab biasiswa lambat masuk ataupun ptptn buat hal saje tak release loan awal sem, tapi tu semua yang buat kenangan tu bermakna.

Atas sekali: Rozaidi (Eddy), Afariza (Kak Affa), Tuang Fairuz (Abg.Sir), Khalthum (Chom), Norwahidah (Awet), Ridhwan Sukri (Wan Bah), Chua Jenny (Jenny), Noryadi (Yad), Nor Azira (Zira), Hakimah (Akiemz), Noranisa (Anis)
Baris Kedua: Wan Rahim (Eim), Norazima (Kak Eima), Norashikin (Kak Eikin), Azliza (Kak Jah), Zuhaila (Kak Illa), Intan Afida (Intan), Lew Peik Yin (Peik Yin), Mimi (Kak Mimi), Siti Saufia (DD), M.Hafiz (Abg.Apis), Sam Roi (Sam)
Baris Ketiga: Wan Md.Hazlin Agyl (Along), Mareem Muneera (Yam), M.Yaseer (Yaseer), Kee Wooi Lin (Wooi Lin), S.Suresh (Suresh), Gobi Krishna (Gobe), Sabry (Abg.Sabry), Hazura (Kak Zura), Kamaruddin Sharif (Abg.Ud), Nora (Noor)
Baris Keempat: Suryati (Sue), Nurwani (Wani), Heng Mei Jee (M.J), Shahmi (Abg.Shahmi), Ebby Saiful (Ebby), Fadhlina (Kak Fadh), Hairudin (Hai), A.Fauzi (Fauzi), Norleeza (Aleez), M.Harman (Man), M.Hasmadi (Tsek)
Baris Kelima: Kassim (Abg.Kas), Ruzanna (Jenn), Augus Tamanning (Abg.Agus), Nor Azlin (Kak Lin), Tuan Junira (Kak Jue), Low Kai Yeen (Kai Yeen), M.Hussaini (Sani), Siti Zubaidah (Ajue), Aini (Kak Ain), Ifarizan (Kak Iffa), Razlan (Lan)

::Akan aku ceritakan kisah-kisah aku dan kamu semua. Cerita suka dan duka. yang gembira, yang menyayat hati dan yang menyakitkan hati. Itu semua kenangan terindah dalam hidup yang tak kan dapat aku beli dan peroleh di mana2. terima kasih semua dan maafkan aku kalau aku pernah berlaku buruk dan menyakitkan hati kamu semua. Ya Allah... sedihnya...
~emo~ seketika di waktu2 berbuke ini...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin