Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

26.8.09

4. Hari Keempat Puasa

Hari keempat puasa juga berjalan macam biasa. Cuma masa nak balik dari opis tayar kapal terbang enchek tunang sudah pancit. hahaha... oh padan ngan muke dia itu dan jugak muke saya! pastu terpaksa lah berbuke di opis je. Gi bazar ramadhan jalan TAR beli kuih jek sebab dah janji nak makan masakan mama arini. semestinya sedap sehingga menjilat ibu jadi kaki. saya sgt suke...

Tapi selepas itu tragedi Ogos pulak berlaku. enchek tunang telah memarahi saya. tsk! atas sebab dia risau saya tidak menjawab panggilannya. saya gi solat ler... hish! suke2 je nak marah orang tanpa tanya dulu apa dan kenapa. hatta masam dan bonyok lah muke saya dan semakin banyaklah kedutan yang akan wujud di muke. tsk! saya nak AWET mude.... huhuhu....

kuih dan air yang beli kat bazar ramadhan jalan TAR pun saya tak jamah. biarkan enchek tunang tahu yang saya adalah sangat memarah. enchek tunang hantar balik dan selesai solat saya terus menidurkan diri tapi mata tak mau lelap2 juge. mungkin perut lapar kot. huhu... takpe, yang penting boikot saya kepada enchek tunang berjaya. biar saya sakit. pastu biar padan ngan muke enchek tunang saya itu. saya adalah sgt mengada2...

bangun sahur ke esokkan harinya dengan perut yang sgt lapar tapi sebab perut dah pedih and masuk angin, saya minum milo buatan bonda dengan biskut kegemaran enchek tunang sahaja iaitu biskut gula. sekarang ini saya adalah saya sedang menahan kelaparan dan pedih perut yang amat sgt tapi tetap maintain dan ayu seperti selalu. sgt perasan oh!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin