Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

4.2.10

kisah BAHAGIA yang kemudian bertukar PILU la pulak!

Hari ni dapat lah settle kan beberapa perkara yang ada kene mengena dengan Hari Bahagia. Dapat beli kain untuk penyepit dan pengepit, dapat deal dengan katering untuk tukar pelamin dari standard ke yang ala2 kerusi mawi. hehehehe... Dapat deal dengan my makcik untuk siapkan baju nikah enchek tunang lebih awal sebab nak bagi sebagai hantaran masa enchek tunang and family datang anta belanje penuh 28hb Februari nanti. so sgt suke hati. dapat tempah coklat yang pelbagai bentuk dan siap dengan nama kat Ain (my friend; pali wife) dengan harga yang sgt murah yang Ain cakap harga kawan2. hehehehe.... so sukee hati. then apa lagi, setiap kejayaan saya lapor kat enchek tunang yang jauh di mata tapi dekat dihati (sebab dia skang kat Langkawi. huhuhuhu..) feedback yang saya dapat balik amat mengecewakan dan bleh buat saya kecik hati. bila dapat msg, ayat ringkas je yang saya terima "mmm... ok." tak pun "oklah tu" dan kadang2 tak dapat feedback lansung. terasanya hati yang tawar ni. sedih sgt. tapi saya fikir +ve. mungkin enchek tunang sedang sibuk berkhursus dan tak sempat nak reply msg panjang2.

baru je tadi dia call, dan dengan suka hati saya jawab untuk membuat laporan semua kejayaan dan kegembiraan saya arini. mesti best! tapi tetap hampa dan kecewa. jawapan balas yang saya terima dari enchek tunang tetap sama macam yang saya dapat dalam msg sebelum ni. menitik airmata.

takpe lah wahidah, teruskan kejayaan dan kegembiraan anda hari ni. yang penting u have done something yang dapat buat hari bahagia yang diimpi jadi kenyataan satu hari nanti. ameeennn... (sedang berusaha mengubat hati dan kuatkan diri)

::memang semua ke lelaki macam ni??::


::kain untuk penyepit dan pengepit. merah kesukaan hati. ada jalur2 sket. murah but look expensive gitu. macam yer je kan. hehehehe...::


::kerusi ala mawi yang saya cakapkan tu; macam ni ler bentuknya. suke hati.. heaven nyeee saya rasa..::

.gambar pelamin ciplak dari rins suzana, arjuna cipta & wedding by sher. credit to all.

4 comments:

Anonymous said...

sabarla awet...boleh dikatakan smua lelaki mcm tu... muahmuahmuah... jgn marah ye kaum adam.... diaorg tu mmg x amik berat langsung benda2 yg remeh temeh ni.. kita la kaum hawa terpaksa fikirkn smua utk dia... lebih2 lagi nk dekat hari nikah kan, lg byk dugaan. bykkn bersabar erk... ni br permulaan dugaan utk pasangan yg nk kahwin.. nanti lps kahwin lagi mcm2 dugaan yg dtg...

tengkujuh said...

thanks paed. aku rasa ko lah yg baik komen ni kan. segan sei ko baca blog aku. huhuhuhu....

cik dila said...

hye dear...
sbr la ye.. (tgh pujuk diri sendiri jgk ni...)
mmg lelaki mcm tu kot..sy pon gitu la..bkn ms nk kawen ni je.ms lain2 pn.mcm org xde perasaan je dia..bior le kite seronok sorang2..kn..kn..

tengkujuh said...

cik dila sayang.
huhuhu... ingatkan saya sorang2 jek. sedih je kan. takpe, yg penting kita HAPPY!! dan hari bahagia yg kita impi jadi kenyataan satu ari nanti! gogo all bride to be!
thanks dila.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin