Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

12.8.10

.Habis dah. .Gaduh dah.

I had a big fight with Encik Suami yesterday. Punca : Facebook.
So now, saya dah takde Facebook lagi dah. Account sudah delete.
Sangat sedih sebenarnya coz FB is the only place yang saya bleh get in touch with my old buddies. oh sedih nya! tamau cakap apa2. Farm Ville yang dah level 49 nak masuk level 50. oh! sedih lagi! tanaman-tanaman ku, binatang-binatang peliharaan dan perusahaan yang sedang aku jalankan, jiran2 ladang yang baik hati yg selalu datang dan membaja tanah-tanah kebun ku itu. oh! sedihnya. kumpulan gossip2 dengan geng mummy UTM akan tidak lagi berfungsi sebab president dah takde dalam FB. Oh! Sedih lagi.

Mulai skarang saya akan tinggal di bawah tempurung yep! Blog pompuan pink yang tak berapa nak ayu ni jer la tempat saya nak berlaku riak, membangga diri, bergossip tiang lampu, kongsi2, mencaci mencarut cencurut dan perasan cantik da'boom!

Kawan-kawan, sila berikan sokongan padu anda pada saya yer. oh oh oh oh oh....

Happy Ramadhan Al-Mubarak dan Selamat Berpuasa. Mohon Maaf Zahir dan Batin.

Saya sayang suami saya!!

::gambar kawin lagi::

pesanan penaja : masih dalam mood pengantin baru sebab inai kat tangan tak ilang lagi. Gambar kawin pun tak dapat lagi dari super duper photographer ku yang berdua itu (AF & ACG).

6 comments:

YuNyLoveSYou said...

saya pon gadoh ngn suami pasal fb! sedih kan?? tapi still tak dapat jalan penyelesaian lagik..... =(

tengkujuh said...

yeke dear... sedihnya.. i know how u feel. tapi kene ada tolak ansur la and kene banyak sabar serta berbincang. saya ni ikut perasaan sebab tu saya delete jer FB saya tu. malas nak panjang2 cerita dgn enchek suami.

FARYN said...

nape ni wet? sabar2.. jgn emo2 ok..
nanti ko on la blk fb tu.. redakan marah tu dulu.. letak ais banyak2 atas pale..

tengkujuh said...

atin, takde maknanye. malas sudah.
lantak la. malas mau pikir. dah delete dah senang. cakap susah, tak cakap pun susah. ko kalu nak kawin, cari suami yang sporting. suami aku main je sport, tapi tak SPORTing!!

Awza Jay said...

hahaha i pun saje main online game dpn laki i dia pulak anti games semua sbb kononnya cam knowledgable gitu mahaha x tau la apa dia pk bila i main game tu semua. ala lg pun i dah setia dgn 3 game tu semua sejak 2002, bagila mukeeee

tengkujuh said...

Awza : u rite dear. i kenal FB lagi lama dari dia. tapi dia selalu cakap cam tahu jek. takpe la. malas mau gaduh suami isteri. kang derhaka plak. hehehehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin