Pages

Daisypath Anniversary tickers

.Mereka ini Best.

"I tahu U siapa dan Datang dari Mana"

http://emo.huhiho.com Okie.disebabkan ada *si polan* yang dah faham bahasa,warning yang lama tamau pakai lagi.

i tahu u guys suka masuk blog cam 'famous amous' ni kan? baca entri bombastic mr.lobaloba i kan? sentiasa menanti entri2 ~emo~ i yang sekaligus akan mem'famous amous'kan u guys kan? tunggu entri2 kontroversi i kan? sentiasa mahu mengikuti perkembangan hari bahagia i kan? huhhu... bahagianya sebab ada pembenci yang dalam pada masa yang sama suka mengikuti perkembangan blog pink ala2 pompuan yang tak berapa nak ayu ni. tocheh2... i ni tak hebat cam u guys. sgt simple tapi i pandai jaga A.D.A.B. cuma dalam my private domain ni jek i suka mencaci & mencarut cencurut so kalu i tercarutkan u, mintak maap lah yer.. (khas untuk yg terasa,kalau tak terasa takpe)

jangan malu untuk singgah2 lagi. u guys really welcome here cuma macam i pernah habaq dolu2 tu;

-who ever u are (u kenal i ker, u are my colleagues, u tak kenal i ker, kiter kawan ke atau penah jadi kawan ker, peminat i ker, pembenci i ker, kite pernah selisih bahu ker or what so ever!), where ever u come from (u come from moon, sun, planet marikh, venus, dari batang berjuntai, janda baik, london, sydney etc), what ever u think (poyo nyer minah ni, cam bagusnye minah ni, i like this minah etc) and how u feel (marah, geram, benci, suke, terkejut beruk, ~em0~ tetiba etc) when u read all entries in this blog. TOLONG JANGAN BUAT ONAR OK!-

::.i can say what ever i want coz this blog created by me.i'm the owner of this 'cam famour amous' blog.::

Thanks Kayu!
sukenye dapat cakap macam ni! ~T_T~ http://emo.huhiho.com

9.4.10

Idea Mangkuk Tingkat

Ada tak sesiapa tau mana nak dapat mangkuk tingkat yg macam kat gambar bawah ni? Dengan harga yang murah. Saya dapat idea untuk jadikan mangkuk tingkat ni sebagai salah satu "berkat" untuk bagi pada saudara mara belah Singapura yang tentu-tentu mereka datang dari jauh. So sebagai tanda TERIMA KASIH, saya dan mama bercadang nak bagi mereka "berkat" dan makanan untuk dibawa balik yg diletakkan dalam mangkuk tingkat yang macam kat bawah ni. Takmau yang besar sangat. nak yang kecik yang 3 tingkat je. Saya dah survey dah harga yang paling murah saya boleh dapat adalah RM15.90. Still mahal sebab nak beli dalam 50biji. Mmmm.... ada tak orang jual mangkuk tingkat ni secara online agaknya? Dah try google tapi hanya servis penghantaran makanan menggunakan mangkuk tingkat je yang saya jumpa. *sedey*...

::mangkuk tingkat silver yg macam ni::


::saya nak macam yang belah kanan sekali tu::


::kalu yang macam ni pun cantik gak::

Saya dapat idea ni dari page 'Martha'. Nanti tinggal ikat reben je kat mangkuk tingkat tu. Simple and nice kan macam gambar kat bawah ni. tapi yang ni dia guna tupperware je. hmmm... idea dan bantuan sila datang!!!

::cantik kan?::


::image di'save' dari pagi ini dan Martha::

3 comments:

cik3zza said...

salam n hye.. sy silent reader je slame ni.. jgn mrh yee..

skrg ni kat bkit jalil de warehouse sale. smpai 11 april ni. mlm td de gak nmpk mangkuk tngkat mcm yg awk nk tu. tp xde hrge plak kt stu. sbb xde niat nak beli, xde la tnye. belek2 je. tp mmang agk murah la brang2 kt stu.

FARYN said...

awet,aku pun nak camtu gak..kah kah kah..hari ni meh kita declare sebagai sedara 'jauh'..kah kah kah

cuba ko usha kat chow kit..kat pudu ke?...

tengkujuh said...

cikezza : thanks for the info! sgt2 membantu. saya sukeee.... mau gi tgk malam ni. insy'allah. thanks again dear!

Fatin : aku declare ko sbg sedara dekat je sebab umah ko takla jauh dari umah aku. Kalu nak gak jadi sedara jauh, sila berpindah dari rumah anda dan tinggal lebih dari 10marhala dari umah aku. hahahahaha... aci?!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin